16 mars.

En väldans trevlig kväll igår också, förfest här på gräshagen. Buss ner till stan, besökte huset för att kolla till dregen :), annars va huset ingen höjdare alls, så jag och jessica gick vidare till Centrum. Där vi snurrade runt tills ett då vi kännde de va dags för hemfärd, martin skjussade hem oss, thanks !

Ska strax åka till Ikea, Pappa hämtar mig vid två ska kolla runt lite på grejjer till mitt rum, så jag kan få iodrning här någon gång, egentligen vem orkar ikea en söndag? Kommer väl förmodligen vara knökat med folk, då är jag glad att jag är ledig. Blir också lunch på dragon ! yummi!

Lyckades få enormt fula bilder igår, så jäkla roliga. Fast vet inte redigt om jag vågar visa dom här?
Den nya posen så att säga, och man skrattar tills man dör efter. Ett gått skratt för länger ju livet..
Men här kommer iallafall några pics, måste tänka över de där med dom andra lite..

  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback