23 mars

Jag är så jädrans trött så jag vet inte vart jag s´ka ta vägen ! Kom precis hem från farmor ätit en massa gottit, hallelulja vad småttingar de är i släkten nu :). Tänkte precis gå och lägga mig, men givetvis ringer telefonen precis då och lockar för fest. Nu blev de helt plösligt ett väldigt jobbigt beslut här, orkar jag eller orkar jag inte. Rumpan har ju inte hört av sig eller svarat på helaste dagen, så varför ska jag sitta hemma och hoppas på vårat söndags mys? fast sen måste man göra iordning sej också, det är med ett projekt med orkigheten just nu.

Iallafall helgen har varit wunderbar orkar inte berätta en massa just nu, trots mycket lite sömn har jag ändå orkat upp med tuppen för jobb. Imorgon kommer jag väl säkerligen vara helt död då jag börjar sju noll noll igen, men jag får väl se fram emot att jag faktiskt är ledig på lördag ! woho !

Jag har inte fått ett ändaste påskägg !!! Det suger, ja vill vara liten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback