25 mars !

Ska man berätta en snabbis om helgen? Som sagt..
Fredag, lite för fest här på gärshagen vidare till tro det eller ej men Bongo vid halv nio tiden, inget vidare enligt mig så det blev en lite tripp vidare och sen Centrum, Jag och Jessica. Oj vilket stååhejj den kvällen, riktigt bra, Taxi hem !
Lördag, Jobb nio till fem, hem göra i ordning sej för kvällens bravader, nämligen Elins happy birthday firande ! Massa paket och förfest och smått å gott på Torpa, vidare till Centrum och ståhejjade lite mycket till, riktigt bra kväll det också, sen taxi hem. Haha, Elin va för rolig !
Söndag, Jobb sju till tre, direkt till Farmor på en "släkt middag". Hem och tänkte vila efter som det var mycket lite sömn dennhär helgen. Fast istället blev det torpa, drack lite cider och tjötade. Jag, Elin, Heléne, Malgot och Alexandra, åkte faktikst hem när de drog vidare till o´learys ! Applåd till mig ! SKulle ju trots allt upp sju på måndagen (igen)..

Idag efter jobbet blev det en fika med Elin och Malgot på kaffebönan, sen ville vi gå vidare och fika våfflor det är ju faktiskt våffel dagen idag, men vi orkade inte redigt det, fika på fika. Köpte iallafall ett fotoalbum, så nu har jag lite och pilla med igen :) !

Heeeey !

Kommentarer
Postat av: jessica

det här måste vi göra om fredan var kanon


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback