10 maj

Ojoj vilken karatefylla det blev igår, på tok för mycket av det goda, usch ! Missade en hel dag med sol ida, jag gick inte upp föräns vid fem idag ungefär, pallade verkligen inte ! Men nu börjar jag bli pigg i bäret igen, så att säga !
Iallafall kvällen började hos Alexandra, mycket trevligt, som vanligt med dom :) ! Vidare till Centrum, en svänga till harrys också och sen ja de va väl det.. Resten vill ni nog inte höra :) ! höhö !

Tillslut så va de ju dags att röra på fläsket, så jag fick efter många om och men pallra mig upp ur sängen, för då va de dags att åka till gränna och käka vid hamnen ! Tok mys ! Verkligen ! Trots min gårdag så pallrade jag mej faktiskt utanför dörren även i kväll ! Fast bara till brollan, fick knappt i mej en cider, tror min kropp stöter bort allt som har med alkohol att göra idag .!

yesyes, annars är det piss, jag börjar vänja mig vid dehär nu !
Hur man än vänder och vrider, kruxat och fluxar så blir det verkligen inte bra !
Det kankse är meningen att de ska va såhär nu? ärligtalat så vet jag faktikst inte !
Fy bubblan !


 
Denhäringa going låten har gått om och om igen ur mina högtalare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback