13 maj

Tänkte bjussa på lite ja vad man nu ska kalla det, bilder ifrån fredagen :

       
- Angelica fyllde år, självklart innehöll paketet bajja päron.
- Angelica, Jag, Elin och Malgot iallafall ! Så att säga.
- Där kom posen fram igen, den har faktiskt inte varit med på ett tag? Väl?
- Bilden får tala för sig själv. smulad i kotten !
- Ehm, ja, vidare till näste bild ! haha
- Elin och Malot, gullefjun !

Va näst intill bomb säker på att jag inte hamnat på några vimmel bilder, men ack så det sprack, så fel man kan ha (ibland) !
- Iallafall, Jag och my next best gay friend !
 image542

  
- Perfect match ♥ !
- Jag och Andy, Robbans man så att säga !

Sist men inte minst, från förra veckan. Dan för dan innan våran lilla gosse flanders skulle flytta till Stockholmo, för att börja slita på Barkaby ! apuuuuu !
image550

Yes yes, nu ska jag iväg och fika, himmlans gott ! Sen till solarieöarna tänkte jag mega längesen jag besökte dom, sen vidare till torpa ! Japp, det är väl min dag ! Imon ska jag bjussa Elin på lunch, guuuuv så snäll jag är ! Vem vill lixom inte ha en kompis som mej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback