14 maj

Det jag stör mig mest på är nog att du bara låter det rinna ut i sanden, så jädra töntigt enligt mig. Att du äns inte kan prata om det, och säga vad du vill ha sagt ! Du bara skiter i att höra av dig i stället, och låter det rinna iväg..

Jag kommer inte älska dig för resten av livet.
Vill inte leva med tungan hängades utanför
och tycka synd om mig själv.

Jag kommer inte höra av mig igen,
och jag kommer inte ta skulden.
Så säg det och få det gjort,
det finns bara ett enda sätt att brinna upp.

Varför måste vi såra varandra?
Något säger mig att du blir borta en lång lång tid....




Iallafall imon blir det en heldag i Göteborg, underbart ! Hoppas på massa fin fin shopping ! Kankse ska passa på att leta efter något till vårfesten som är i helgen? Sommartema, svårt tema tycker jag ?! Ska man glida runt i bikini lixom?, nej tack never ! gaah, så vad kan man ha på sig?
Hoppas göteborg har massa godbitar att bjuda på imorgon !


"Om kärlek vore tid skulle jag ge dig en evighet"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback