16 maj

Götebrog va hur bra som helst ! En super trevlig hel dag med Emilia ! Massa fina godbitar med mig hem ! Eller det fick bli, tre klänningar, två långarmade, ett linne, en kjol, en tischa, underkläder, smycken och en satin jacka typ. Himmlans nöjd med allt faktiskt ! Nu får jag väl låta götebrog vara nån månad om jag ska komma ifatt med min ekonomi, haha.
Gränna är nästa projekt som väntar iallafall, och det kostar ju inte många kronor :) !

Köpte iallafall två gejjer jag kan ha på sommar temat imorgon, en blommig klänning eller en svart blommig kjol och svart linne? Nu är frågan vilket av de jag ska välja? Om jag ska vara sommar sommar eller bara sommar !?

Slutar halv åtta, händer de nått kulit så tveka inte på att ringa ;) ! haha !

Btw ettårochniomånaderidag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback