29 maj

Igår kväll vart de som sagt mys, lekar, mat och gratis alkohol på vätterstranden ! Spelade brännboll, kubb och latchade lite boll, åt pastasallad, kyckling, revben, vitlöksbröd och tzatsiki (dock ingen tzatsiki för mig jag äter ju inte sånt skräp). Och alkoholen fanns det massor utav, eller iallafall sisådär tre flak öl, två och ett halvt flak cider, cirkus 12 röd vin flaskor och fem vitt vin. Nästan så det räcker till en resturang fest till väl? Jag ställer, absolut !
Trevlig kväll iallafall, blev dock ingen utgång ! Chrill kom och hämtade mig vid två cirkus, himmlans snällt alltså :), plutt !

Några klick blev det givetvis : here it is :

   
   
   
Mia skulle lära mig stockholms posen, ner med hakan, UPP med blicken, jag lyckades väl sådär va? Haha !
 

Undra om man ska pallra sej ner och kolla på alla fina töser som går balen? Jag kommer bara bli så aviiis då ! Alla kommer vara så fina, puuhu ! Blir iallafall en sväng ner till staden sen, med mammii och en svänga förbi subway och hälsa på lite, måste ju se alex tunga också, ny piercad, (hur det nu stavas..)

Tack för mej, heeey !

Visst ja, jag gjorde en matlåda till chrill idag, är jag typ inte världens snällaste? Med min goda pastasallad, en ost baguette och två munkar med hål i i ! Schysst eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback