10 november

YesYes, jag har allt lite ångest för helgen, jag betedde mig dumt i know, så förlåt alla som stog i vägen för mig ! Det blir så ibland, och det har nog hänt alla någon gång, så de är väl inte mycket mer än så ! Hos maria va de trevlans, som vanligt när man är där ! Konstigt nog så bli man oftast tok full också ! Det måste vara nått med hennes lya alltså !

Imon har ja sov morgon, börjar inte förens kvart i tre, skönt ! Låg så himmla bra till på jobbet i dag i kallis så har varit en ganksa glassig dag för mig, nu är det bara sju jobb dagar kvar innan ledigt ! Pust !
Men nu är det bara åtta dagar kvar, så ja vill att tiden ska rulla på så snabbt som möjligt, väntat hur länge som helst nu, ska blir otroligt kul ! iih !

En viss person i min näraste närhet fyller år imon också :) !
Så har stressat runt efter prelle en svänga på a6, och ja hittade faktiskt något direkt, de får helt enkelt duga ! alltid samma sak dock inte så kul kankse, men om man är i ett behov av nått så skadar det väl inte med att få det i present?
Hittade en finfin tröjja till mig som ja vill ha, undra om ja ska unna mej det? Då kommer ja väl snart gå i personlig konkurs. haha ! Köpte faktiskt en present till mig själv, en prinsess godis skål ! Hon frågade om de skulle va en pressent, eehm ja svarade jag då av nån konstig anledning ! haha, kanske ska öppna de imon? Hittade super söta glas också, som ja nästan måste köpa ?!



Puss från mejj !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihihi jaaaa , cp glad :) vet dock inte när men SNART !

Aaah jag hörde det , inte alls avundsjuk . Måste komma och hälsa på din lilla plutt sen :D wiiiie

Postat av: Anonym

Hihihi jaaaa , cp glad :) vet dock inte när men SNART !

Aaah jag hörde det , inte alls avundsjuk . Måste komma och hälsa på din lilla plutt sen :D wiiiie

2008-11-10 @ 21:37:45
URL: http://adidia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaaaa , hihi cp glad :) vet dock inte när det blir . Men SNARAST :D

Jaa jag hörde det , inte alls avundsjuk ! Måste få komma och hälsa på den lille söte sen när den kommer :) Jag står först på kölistan ;D

2008-11-10 @ 21:39:09
URL: http://adidia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback