11 november !

11/11 hipp hipp hurra, vad är det för en dag ?! Joo det är någons födelsedag, hurra hurra hurra !!
Han värkade bli nöjd över paketen iallafall, vart en röd peak tröjja och tre par kalsonger ! Snacka om mjuka paket? Och dålig fantasi av mig, yes i know, men vad ska man annars köpa till det manliga könet?

Börjar tidigt som sjutton imon, vid sju och då är det beställning på 100 stycken tonfiskmackor tills klockan åtta, tjooofrääääs vad kul !!
Har varit och kollat på Lisas nya lya idag, super fin, stor lite gammaldags (eller hur säger man?) så där mysig ni vet med stora lister, stora fönster och högt till tak ! Sen åkte vi vidare för att kolla på Mackans nya lägenhet, den har jag ju ioförsej varit i en gång innan har jag för mig, också fin den kan nog bli tok mysig, där kommer han stortrivas som firren i vattnet :) ! Jag blir också så sugen på att skaffa mig en egen lya när man ser alla andras, fast ja trivs hemma också, bor ju ändå här mestadels själv utan att betala ett öre, så de är helt ok !

Lunchat med mamma idag, på sirsimons ! Blev dock inget tröjj köp nu kom ja på, men ett par stövlar fick hänga med mig hem istället, de gick ej att lägga undan, så fick köpa de, får väl lämna tillbaks de isåfall eftersom ja inte hann att tänka !!

Läggdags?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så du är tillsammans me han ditt ex igen eller vem är killen?=)

2008-11-12 @ 01:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback