18 november

Semester idag och tre veckor framöver !! Gisses så skönt ! Fast jag har ju inte det för att få vara ledig och vara hemma å slappa jag har ju faktiskt det för en viss liten sak :) !!! one day left. Gud så jag har väntat väntat och väntat. Ska strax åka ner till la stada måste till banken och fixa lite sen blir det en fika med Mackan !! Snacka lite skit eller ja fakta som man kanske säger ! Funderar på att unna mig lite sol också, var ju flera flera månadersen sen sist så de är jag värd ! Sen hem och pyssla lite, har en del att fixa med idag !

Skulle fått en ny jätte fin kamera igår också, men jevla skit, Den gick inte att klicka hem :( ! Röv ! Så igår va de lite sura miner, eller om de va i förrgår kankse? De va de nog, iallafall !

Idag mår jag kalas bra !!

Måste göra iordning mig nu !

Hejdåhejdå !


great.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du göra som kräver tre veckors semester? nyfiken..:)

2008-11-18 @ 14:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback