23 november

Tänkte att jag skulle visa några bilder på min underbaring ! Han är så otroligt söt och go ! Inte världens bästa bilder kanske, taget med mobilkameran eftersom ja inte äger någon digitalkamera just nu för tillfället men de ska det bli änding på snarast, nästa vecka kankse? Nåja, ni får nöja er med domma sålänge ! Visst är han strålande?



Vad tycker nì??

Blev inte så jätte mytcket sömn inatt heller, fast lite lite mer än de andra nätterna, tycker så otoligt synd om han när han ligger i sin säng nedanför min och piper, så då får man räcka ner handen, när man tar upp den så börja han pipa igen, han vill känna närhet hela tiden, men vem vill inte det? min goseplutt.. Han har till och med kissat ute idag (tror jag iallafall) fyra gånger, bravoo !!

Funderar på att åka ner till iems och köpa de fina ljus hållarna jag hittade förra veckan, undra om de finns kvar...


Kommentarer
Postat av: Anonym

goood sa sott han ar, maste fa traffa honom nasta gang jag ar hemma..

2008-11-23 @ 18:21:47
Postat av: Anonym

Aaaaw jag dör , fy va söt . Helt avundsjuk :)

Postat av: Anonym

ååh gud vad söt:D vad heter rasen?? kram

2008-11-25 @ 08:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback