4 november

Helgen, kan börja med att säga I LÖÖÖW maskerad, det är så klockrent alltså !! Jag var ett super snyggt bi ! Började hemma hos malgot där vi va mestadels av kvällen, massa trevligt !! Dock så va de nån idiot som snodde min kamera :(, jag blir så jävla lessen och förbannat på sånt, Snor andras grejjer bara för att man ska ha råd med sitt egna skit? Jävligt kasst ! Man kan fan inte lita på någon i denna värld, tyvärr så är det faktiskt så ! Surt men sant, den ända ja litar på är tamefanimej mig själv ! Gaaah, så himmla surt med alla bilder, så har inga bilder ifrån maskeraden :(. fuck fuck fuck, nästan fyra tusen åt pipsvängen ! Så nu har jag fått av reagera mig lite iallafall ! Vi stannade hos malgot till halv ett iallafall innan vi fick för oss att gå till krogen en svänga, kundvagnen rullade i fullfart ! Haha, gick faktiskt till C, jag har inte varit där på år och dar, tacka gudarna för det ! Röv vakter, jag fick inte komma in och hämta min jacka, så fick stå där och tjafsa med dom ett tag, de skulle koppla in polisen å grejjer, gisses ! haha ! Tillslut beslöt vi oss för att bojkotta dom för macedonkan och hemgång för mig. Jätte bra kväll annars föruton de och kameran ! Ska vi göra en deal? Jag får mitt minneskort och ni kan behälla kameran? Jevlajevla, Det är alltid nått koks med mina kameror, de överlever typ max ett år (hos rätt ägare) !!

Ledig idag iallafall, så de blir en lunch och promenix på stan med Annie min ängel !


Alla kollar typ i fel kamera, haha, min kamera gissar jag på :( !

Jag och my devil !

dansar för fulla muggar !

Har ju ingen hel bild på mig, hur jag såg ut :(, eftersom jag inte har min kamera !
Det suger.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback