8 november

Skönt de är att vara ledig några dar, en dag hjälps inte för att vila opp sig !! Igår blev de bara mys med käk å godis ! Vi gjorde en super smarrig taccopaj !  Idag har vi trippat runt på a6 en sväng och media markt kollat på en ny kamera till mig, lite besluts ångest måste ju ha en tålig som håller för mitt klantiga liv. Kan inte bestämma mig om den va fin eller inte. Men fick iallafall med mig en ny telefon hem :D, wohoo ! Pappa tog med sig laddaren till kina å mitt batteri tog slut igår, så då blev de en ny mobil istället :), james bond mobilen, lite pinsam ring singnal dock 007, måste ändras på nu innan ja sitter på en buss och skämms när det ringer. haha.

Sitter och plöjjer igenom britneys nya låtar, helt ok !!

Ikväll blir det utgång, förfest hos våran allas världens bästa Malgot (maria) sen vet i 17:on !

Vi ses !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback