17 oktober

Ikväll blir det bara lugnan, sitter här för mig själv och rullar tummarna och pillar i navlen !
Nej skämt och sido, borde plocka iordning lite här hemma, men jag stökar ner så otroligt fort igen så de känns sådär lite onödigt lixom. Ska väl lägga mig och glutta någon movie istället, se om ja fått ner någon ny, Idol snart också ju för fasen ! Inte missas en lugn fredag som denna ! Men jag håller i min hatt tills i morgon, då äe det kick off med IKEA, och det slutar ju aldrig nyktert så att säga, man brukar vara full av godhet änna från eftermiddagen in till morgontimmarna, så bra då att ja ska upp med tuppen och jobba, ja givetvis. ! Fast de har full förståelse dan efter dan så att säga, håll i hatten ! Skål !

Näpp nu ska ja väl styra opp lite här !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback