28 oktober - igen

Jobbet gick strålande, men ja blir så jädrans otroligt trött av att sitta i kassan en helg dag, lite svårt för att sitta still tror jag. Men det flöt på idag fick ju fin besök också av Maria, Alex och Angelica ! trevliga små prickar. De pratade som vanligt om utgång imorgon, få se om jag pallar det. Inte varit ute på evighetersen känns det som, kanske är dags? Vad vet jag. I helgen blir det väl förhoppnings vis det iallafall, med maskerad och grejjer, oojaa !

Daddy hämtade mig efter jobbet idag, vi åkte direkt till twin, så att jag kunde ta med mig mat hem. lyxlyxlyx
I love deras food, pastan är så himmla god.

Nu ska ja väl försöka vara vaken till elva tills plutt kommer och joinar mig.

Hörs imorgon. Jag är ledig himmla skönt :) !

Kommentarer
Postat av: Zäta

skönt o va ledig :) jag är ledig från skolan hela veckan :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback