29 oktober

Skönt och vara ledig, men givetvis vaknar man ganska tidigt ändå, men det kanske va bra för dagen har gått fort som bara den hittills. Pysslat med lite saker som behövdes göra, köpt lite stuff och hämtat ut mitt paket, att det alltid ska vara nått med dedär, men allt passade iallafall av de jag fick :), skönt !
Ska väl styra upp ltie här nu (städa), gadroben och rummet ser bedrövligt ut. Nu lät jag som morsan, haha !
Imon är det dags för work igen, hel dag i kassan igen..

Sitter och lyssnar på Tina Turner - What´s love Got To Do With It
Den ska vråla ut ur högtalarna nu när jag ska städastädastäda !!


En härlig bild som vi mms:ade iväg till våran chef Erik, en festlig onsdags kväll !
"Vi är lite bättre än alla andra"

Kommentarer
Postat av: pauline

Tack snälla! =) Tror också de kommer bli kanon, den är skitfin=)

Förresten har jag utmanat dig i min blogg nu :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback