17 september.

Är väl bäst att skriva, att jag lever! Så himmla sällan som det uppdateras nu förtiden ! Men det är massa saker i vägen hela tiden ! Så de har inte redigt funnits någon ork, lust eller tid. Men sesåå nu kankse ja ska få iväg ett kort inlägg !

Helgen som har varit har varit jätte bra !
Fredagen så blev det för fest på kålgården, mellan fest hos en annan på kålgården och sedan vidare till olle.
Lördagen inflyttningsfest som vart himmla lyckad, sen vidare en snabbis till C för att sedan slira vidare till olle igen.
I söndas vart ja bara hemma tror ja, ja minns faktiskt inte ! Mitt minne är inte det bästa just nu !

Snart kommer daddy och hämtar mig för att åka och lämna tillbaks mitt hemmabio som ja köpt ! Självklart så är de något strul med det, jag har alltid en himmla osis ! Teknik är sånt som bara ska funka ! Tänk va vackert det skulle vara om allt va trådlöst och om allt funkade på direkten. !

Ikväll blir det bio, ett stort glatt gäng ! Ska bli himmlans trevligt ! Blir väl lite alkoholpåvärkade efter det skulle ja tro ! Vi får se !
Det som lever får se, som det brukar sägas.


Vi är lite bättre än alla andra !!

Hej såålänge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback