24 september

Jädrans, jag förstår inte, varför just i dag helt plösligt? Min dag blev helt klart mycket sämre än vad den behövde varit. Hela jag sjönk lixom ! Lite flashbacks började sätta igång i min hjärna, men de raderade ja dock ganska fort. Sen kom tankarna på hur skönt de har varit att faktiskt slippa. Slippa se och slippa höra. Men jag blev helt depp nu dock, jävla skit också ! jag som har hållt mitt humör oppe hur länge som helst ! fanfanfan !

Imon blir det iallafall work till fem. Sen vidare på en liten utflyckt, ska till gislaved och kolla på hockey !
Ska bli himmlans trevligt med en liten mini tripp såhär mitt i veckan !

orkar inte just nu !

One love.


Kommentarer
Postat av: jessica

gumman onskade att jag var hemma o kunde ge dig en kram. men hoppas du klara dig. saknar dig har i england

Postat av: malgot

fast nu får du ju svara på mitt sms!

2008-09-29 @ 22:55:25
URL: http://malgot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback