3 september

Precis hem kommen typ, åkte till Lisa vännen direkt efter jobbet, checkade in hennes nya lya på kålgården, himmla mysig vindsvånging. Sen lagade ja, markus och Lisa mat, eller ja lisa lagade och bjussade oss, blev sen idol, tjöt och moovie !

Gick bra på jobbet idag, lite bra med guldstjärnorna också, men låångt ifrån vinnare. Men skrapade eller fjäskade iallafall åt mig 21 stycken ! Malgot den lilla pärlan kom upp och gav mig två, så hon och hennes mamma fick fiska i fiskedammen, tvåå gånger ! Himmla osis att jag inte kommer vinna, de fem som samlade flest stjärnor får varsitt present kort på 2000 kronor, inte illa pinkat !

Imon blir det ut på äventyr och på kvällen sällskaps spel med mina underbara vännor !
Undra vilket vi ska köa denna gången? I fredas satt vi oppe ända till natten och spelade charader, stakks grannar !

Idag flyttar denna lilla skruttan till England ! Lycka till babe !

hihi, dö gammal bild på oss !

Bye !

Kommentarer
Postat av: jessica baby

tack sa mycket. thiihh saknar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback