13 april

Hej Hej allihoppa !
Sitter och kollar på van vetaren med Timba lilla nu, vi har tända ljus och så också, hur mysigt har inte vi på en skala? Frikking awesome ! Försök slå de om ni kan, ha ! Beställt lite grejjer till honom på nätet idag, som om han inte kostat tillräckligt denna månaden? nej nej.. Beställde iallafall ett schampoo som skulle dofta mumma, och ett doft spray "tuttifrutti" som får hans päls att dofta ännu mer mumma, ljuvligt ! Att jag inte unnar mig något sådant själv? Tokigt ! Jag unnar mig äns inte lite hår inpackning då och då.. knas, men man ska ta vara på de små liven man har !

idag är jag dö förkyld också, jag som aldrig blir sjuk ju? peppar peppar ta i trä, dunk i min skalle !
Imon börjar hundkursen iallfall, ska bli super roligt ! Kommer vara enormt kallt dock, då jag fortfarande inte hittat min dunjacka som jag hade för några årsedan, den kan väl inte bara vara puts veck? undra om timba växt ur sin tröjja? Kanske måste köpa en ny till honom imon isf.. de löser sig !


En bild ifrån lördagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback