19 april

Vilken kalas helg ! Nu avslutar vi denna helgen, denna söndagen framför van vetaren ! Utan popcorn, utan chips, utan alkohol ! Men vi överlever nog ändå.. ! Dags för work imon igen, segt att jobba efter helg allt, även att de inte varit den stressigaste helgen i mitt liv, tänkte jobbat lite extra extra på tisdag också, fast då skulle de bli jobb tio dagar i rad ! De kankse hade varit lite too mutch för mej ! Jag bli så irr, och håller fortfarande tummarna för att få min semester önskan igenom ! gaah, what the hell gör jag annars? De borde väl också ha mage till att inte kunna neka någon ? En sån som mig lixom, hallåå !? Så himmla förrvirrande, de skriver en sak och vissa säger en sak, sen kommer en annan å säger "de är inte alls säkert att de går", och blir sur för att resan redan är bokad och klar, men va fan ?!  Det funkar inte att ha sex/sju stycken chefer på samma jobb, tydligen ! Eftersom kommunikationen inte värkar funka top notch sins emellan ! Alldeles för många om jag får säga min mening, och de fick jag !

Jaja, håll tummarna för mig, du också !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback