29 april

Work idag gick otroligt segt, vart mega trött hela dagen, tillslut muntrade min chef upp mig med lite hemmagjord choklad/kola sås, så jag kunde äta glass !! det vart mumms ! Nu har daddy åkt igen, aau ! Det vart en kortis minsann ! Sitter och lyssnar på lite softich musik nu, reggae balnd annat, ganska chill !

Valborg imon, jaha lixom?! Valborg förr när man va yngre va något aldelles speciellt, kankse för att de va en anledning till att supa sig redlös, som man gjorde då! Eller föresten, har man någonsin behövt en anledning?! Nej nej !! Klart man inte behöver ! Har inga planer alls för morgondagen, förutom jobb ! Tjohoo va kul, nej inte taggad för de det minsta, försökte ta ledigt imon, men ikke ! Kankse lite fino vino med världens bästa maria, eller fira Kajsa som fyller sweet twentyfive, med då har jag sån himmla osis att jag jobbar stänging och kommer ingen längre vart eftersom jag är värdelös som inte har något körkort ! Hopplöst live !

Föressten vet ni vad som hände på IKEA igår, på eftermiddagen. Dehär är helt crazy, hemskt att någon kan må så dåligt över sitt liv ! En äldre dam i 50-60 års åldern var på accenten (alltså glas och porslin avdelningen)  , hon bröt upp en kniv förpackning, satte sig och började skära sig i halsen, tre gånger !!! I halsen, är inte de fucking scary?! På IKEA mitt på eftermiddagen bland kunder och personal?! Det hade tydligen varit massor massor med blod, men hon fick inga större skador, kankse va de ett rop på hjälp? Inte en jävla aning, hur man äns kan med att göra en sån grej.. men de finns väl människor till allt antagligen ! Tydligen ! Men fyy så hemskt :( ! uscha ! Tänk bara att se det, var hade man gjort lixom? Jag hade ju varit livrädd för att gå fram, inte har man en aning om om hon va kapabell till att hugga den som gick fram lixom? fyfy!
 
sikka snygging brillor som är på väg hem till moii va?


one more reggae


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback