29 april

Kursen igår gick väl helt okej, inkallnignen gick bättre än vad jag trodde det skulle gå iallafall :) ! Han kom till moii. höhö ! Tur va väl det ! Men de andra måste vi träna träna träna på ! Nu är de ju ändå två veckor tills nästa kurs dag, tre veckor för mig dock :(, eftersom jag befinner mig på cypern en vecka ! Wohooo, ska bli så himmla gött å komma iväg härifrån ett tag :D ! Så nu ska ja försöka hinna med att träna med honom som sjutton, på high five också som han ska lära sej, det ser inte så ljust ut för de ännu, men man måste väl ha de där tålamodet som ja inte redigt har.. !

Jahajaa dags för att pallra sej iväg till work snart, efter idag är fyra jobb dagar klara sen återstår de väl sisådäär fem stycken kanske innnan jag är ledig en ynkla dag ! Inte konstigt att de där med hundträningsn kommer i kläm så som ja sliter å står i !

Dags för promme men min älskling !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback