28 april

Tjaaobella !

Nu har jag precis fått i mig lite föda, kan ni gissa vad min lovelii daddy kom med? Mc donalds, så som jag har längtat !! upp mot två veckor nu som jag har gått och varit riktigt jobbigt sugen på det ! Så ni vet vad jag faller för ;), höhö! Strax ska vi pallra oss iväg på kurs, Nathalie å Naldo kommer och hämtar oss, vi tänkte träffas lite innan så de fick leka av sig lite, men de hinns inte redigt med ! Galet vilket stressigt liv ja lever ibland, mega trött är jag också då jag inte fick någon sleep morning idag ! Blev work kvart i nio till tre, vidare hem med ett stopp på vägen, sen duch och mat och nu har klockan redan tickat på, så nu måste jag fixa timbas leksak, hacka ner köttbullar och levergodis till träningen!
Idag ska vi öva på :
Inlärning
Inkallning
Passivitet
Visitation

Vi hörs later eller möjligtvis i morgon eller någon annan vacker dag !
Tajooo !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback