16 december

HejHej hallåå !

Fick sluta tre istället för fem idag, jeehuuuuuuuuuuuu ! Och börja fyra istället för tolv imon, rackans många timmar som försvinner där minsann ! Men de får väl gå då... Ska strax ge mej på stor städning tror jag, men orkar inte redigt ta tad i dedär ! Pappa kommer ju hem på fredag :), så det är väl dags att dammsuga en bit ! Dock så har blommorna lyckats vissna ännu en gång, förstår inte vad jag gör för fel?? Kanske är det så att jag glömmer bort dedär vattnet ibland, men va fasiken lite ska de väl tåla ! Får väl försöka återuppliva som på ett eller annat sätt, men ja måste änna erkänna att de ser helt ok ut nu iallafall, som torkade öken träd, typ ! Fiffit !

Timba den lilla rackan har bitit sönder sin nya finfina lusetröjja idag :( ! Lack jag blir på den killen ibland, men sen är han så jädrans söt, såå det gör väl inget :) ! Nej nej !... bara den gulliga lilla vita tussen som han knapprat på, så han och jag och tröjjan får väl leva utan den... Men det är banmej han som ska få dammsuga upp alla miljoner tussar ! hrmf !

Rackans en sak till ! Jag glömmde gratta min käre far på födelsedagen igåååååååår ! Hur i hundan kan man glömma nånting sånt ! Hade inte en tanke på det, förens han ringde idag och frågade vad det va för dag igår, ehm Tisdag svarar jag då... Fortfarande inte en tanke på att det kunde vara pappas födelsedag... Sen frågar han mig vilket datum va de igår då, Och dååå höörnii damer och herrar då ploppade det upp i lindas huvvud ! Inte nog med att lilla jag hade glömmt, Rickard och Fredde hade också glömt ! Typiskt ! Kan inte någon av oss syskon ha huvvudet på skafft och faktiskt komma ihåg pappas födelsedag? NajNaj tydligen inte ! Bad us !

Dags att kila ut i snön med lilla bus innan han och jag ska städastädastäda !


Kommentarer
Postat av: majsan

stackars stackars lilla pappsen :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback