21 december

Hej och Hoj !

Nåjja några klappar fick jag väl inhanbdlat idag, sisådär två stycken... Men det är väl inprincip bara Theo den lilla bus kvar ! Tror jag? Plus Farmór & Farfar, Mormor och Morfar.. Men de blir glad för en chokladkartong eller lite lotter, det är inte så pjåkit där inte !!

Klippt mej idag iallafall, nöjdnöjd ! Och min lilla Frisör Emma är med bebis, så himmla sött ! Alla ska ha bebis känns det som, jag ligger lite på efterhalken där....

Precis käkat en massa chokladpudding med grädde, det va en såndär jobbig mängd kvar, så det vatt lika bra att äta upp allt ihop, annars hade de vatt för lite kvar för att spara, och de är ju onödigt att slänga.. Så nu är jag propp mätt ! Jag och maria tog oss ju en fika på staden innan med, en svettig ostfralla och en varm choklad ( jag kallar det där varm oboy, hrmf) på bernads ! Det som brukar vara så gott annars.. ?!

Dags för work imon igengen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback