25 februari - igen

Jag och Timba ligger i soffan och slappar, ska väl kolla på efterlyst strax, finns inte mycket mer att ägna ögonen åt på tv ! Timba har sovit hur länge som heslt nu, undra vad han har gjort hela dan när jag inte varit hemma egentlgien? Han har nog lekt med sin tigger ! Ska ta oss ut på en promenix nu, hatar detta blask vädret, usch usch usch !

Kolla vilken fin fin badrumms matta jag har funnit mig:

Snacka om att vilja ha, nununu ! Vill verkligen ha mitt egna place nu, så jag kan köpa precis vad ja vill ! Pappa skulle väl inte bli super duper glad om vi hade en rosa prinsess matta på toan kanske. ack ack. Men ja kanske ska förvåna honom? njae, den får typ inte plats våran toilett ändå, måste ha ett stor badrum för detta lilla guldkornet !

Ni missade väl inte våran lag bild?
Klockrent namn !




Vin i helgen någon?

Kommentarer
Postat av: malgot

försöka få in lite fino vino på fredag kanske babe? puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback