27 februari

Tjillevippen !! Nu satt ja precis på lite dunk, för att tagga mig för kvällen. Är förtillfällit väldig propp mätt efter en kyckling wrap ifrån bernads, har även lite natta mat tills ikväll, yumii ! Inte nog med det så har ja klämmt i mej en massa polly, de va ju onödigt att spara på lixom !

Kvällen till ära ska jag dricka lite (läs mycket) vino med Maria, Hoppas på att Alex den skruttan joinar oss också, längesen man träffade henni :(. Startar väl hos Maria sen får vi se vart kvällen leder oss, vi brukar ju inte ta oss så långt nämligen, till österängen max ! Borde väl hoppa in i duschen straxi, men ingen bråska, malgot slutar ju inte föräns kvart över åtta. Så inget stressa stressa här inte, fast de blir det väl i slutändan ändå..

Ledig i mon, ska bli galet skönt ! Känns som ja jobbat en massa nu de senaste? Lika glad är jag för det, surt för er som inte har jobb lixom, ha !

Tänkte beställa lite godningar ifrån nätet, såhär efter löning å allt, ja som skulle spara denna månaden !
Konstigt nog så lyckas ja aldrig med det? Trotts att ja inte har några som helst räkningar förutom mobilen då förståss. Ja kunde varit sten rik vid dehär laget ! Iallafall här är godbitarna ..


Tichan vill ja helst ha i grått dock, men de finns icke, så vit blir kalas !

Undra vad man ska ha på sig ikväller då? Lite kruxit när man lixom inte redigt vet vad man ska hitte på, men min nya klänning kanse? Tåls att tänkas på !

Dags för promme med vovvsen !

Kommentarer
Postat av: malgot

haha kul att jag inte ens kommer ihåg vad du hade på dig när du va här? hahaha.

Däremot ligger dina hårnålar lite här och var efter ditt vilda äventyr i soffan... Höhö :)

Kort från fredan tack? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback