5 februari

Borde gå och lägga mig snart, ska ta en runda med vovven först tänkte jag, sen är de nog lägg dags, eller måste kolla på ett tv avsnitt på datorn fösrt, sen läggdags ! Kollade på du är vad du äter innan, sanna brådning va ju med. om alla hennes beroenden hit och dit ! Värt att se ! Sitter och filurar på om ja ska köpa den andra kameran som jag har hittat eller inte? Den tål ju inte det som ja vill att den ska tåla såsom vatten och stötsäker, så man kan tappa den lite hej vilt. Som jag säkerligen kommer göra någon gång/er i dens liv. Får väl hålla tummarna att den överlever med än ett år denna gången.


Vad tycks, tror ni? Typiskt mej !

Frukostpasset på work imon, första gången jag har det, men de kommer väl jag klara galant? Klart ja kommer, så får gå 8-16 istället för 9.17, gott mos ! Dan kommer nog gå super snabbt, för jag ska vara först Frulle typ 8-11 sen kassa till typ 1 kankse? Sen byta av disken på rast, sen i kallköket 2-4.. Så tiden borde ju bara swicha förbi, förhoppnings vis !

Redan helg igen.. denhär veckan gick fort faktiskt ! Kvällen igår vart mys, checkade på "one last thing" och åt massa godis. Maria försökte få med mig på alkoholen ett par gånger under kvällen, men ikke sa nikke, fast man blev ju fasktiskt sugen. Men vi får ta igen de någon annan dag ängel! Helt ok film iallafall, så checka på den om ni inte har något bättre förslag.

Bäst jag tar kvälls rundan med Timba !

// Jag måste försöka börja tänka POSITIVT !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback