6 februari

Herrugud, orka påstå att jag har alkohol problem? Tycker inte man ska uttala sig om sådant som man inte vet ett skvatt om! herregud. Ja dicker väl hur mycket eller lite ja vill? Varför äns lägga sig i om jag dricker cider en tisdag eller en lördag? På tal om det så har jag precis öppnat en cider nu, den nya x cidern.. Har jag alkohol problem för det? Gisses. Tölp!

Iallafall, så har jag inhandlat mig kaaaaaaamera idag. wiiie ! Äntligen, de va banemej på tiden ! Blev den rosa sony, super snygg ! Den ligger och laddas nu och är strax redo för att testas, wohoo !.. Måste försöka va lite rädd om denna, för en gångskull ! Så nu kommer det väl bjussas på lite med pictures !!
 
Vad händer ikväll? Jag är seg som sjutton, och sugen på max mat, chili cheese. Men det är ju inte direkt så att ja kan gå ända dit, så får väl dämpa maxsuget med den lyxiga chokladen ja köpte idag, som ja tänkte unna mig. Tryfflar för 60 spänn ! Meen heey, de är vi väl alla värda i balnd? De är oerhärt goda iallafall !

Måste kila ut me lilla vännen nu !

Tjao !

Kommentarer
Postat av: nahtalie

I frikkin know!:D haha

Faen, jag gick upp så mycket när jag slutade röka.

Så nu var det dags att inte skjuta upp det längre

och ta tag i saken.

Haha, grava alkoholproblem? Det var det värsta,

gillar när folk skriver sånt och sen är anonyma. Haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback