2 januarii

Hej då med 2008 och hej hej 2009 !! Dehäre året ska bli ett tipp topp år !!
Min nyårsafton va hur bra som helst, dock inga minnen i bilder, tråkit såndär utan pictures, de äe ju lite min grej lixom. Men iallafall blev förfest hos Maria, jag hon och alexandra lagade mys middag och drack vid fyra tiden, slirade sen vidare till en fest på torpa vid ni halv tio tiden kanske? Jag hade ingen tidsuppfattning denna kväll kan ja säga redan nu. Och världen är verkligen liten, för där festen hölls de va Tinas gammla fina våning vid Vip ungefär, lovelii place, blev väl inte så långvarit där tror jag jag inte iallafall? Jocke kom och hämtade oss så åkte vi till Maria igen, firade tolvslaget där, medans andra folket skyndade iväg kvart i tolv, men vi skulle inte hinna kännde vi, så de blev ett ganksa lungt tolvslag, Jag, Maria, Alexandra, Jocke och Kristijan, trevlans trevlans. Åkte sen vidare till vanessa på gräshagen på fest, inte en aning om hur länge vi vart där innan vi traskade hem till Maria ännu en gång !! haha, känns som massa folk kom och gick, sen kollade ja på klockan å de vart den redan sex på morgonen visst, de hade ja inte den blekaste om, så vid halv sju någon gång va de faktiskt dags för hemfärd ! Galet va tiden alltid går snabbt i den där lägenhetet. Tack alla för ett tipp toppp nyår !! Just min nya mobil gick sönder också, cirkus max en månad gammal ! Att jag alltid lyckas, äe de inte de ena så äe de de andra. men men shit happends, som pappa skulle säga, inte sagt något till han än dock, han kan ju börja tro att ja är slarvig, haha ! Men de är ju bara nyår en gång om året.

Ikväll blir det lugnt, laga käk med Annie och Lena, äe sugen på lite vin till det också, men ja ska inte.. Fast jag är sugen alla redan de är lite tragiskt, en å annan droppe kan väl inte vara hälsofarligt? Imon däremot blir de ¨hålla i hatten igen, då började de vid fem tiden, laga mat och en himmla massa vin med mina braiga vännor ! Kommit på en sak, de vart mega längesen ja va ute på krgoen känns de som? Kanske ska satsa på de imorgon? Fast ja gillar hemmafester :), som back in the days, de är fint alltså !


Skulle till vetrinären idag med Timba lilla, har gått å varit nervös för det mega länge, om ja kommer svimma eller inte, är välrdigt svag för när de handlar om djur, men så va hon sjuk,jevla jevla får dom verkligen va sjuka? Tänk så hade de varit super duper viktigt? Fast de är de ju typ ändå, nu kommer de ju bli nån vecka senare.

I´m so lucky lucky, i´m so loveli loveli !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback