23 januari

Home sweet home, hemma efter en lugn dag på jobbet, konstigt eftersom de ändå är löning idag? Eller så har vi bara luggit så jäkla bra till i kallis, jag tror det, eftersom ja gick hem halv fyra istället för fem, de kommer ju svida lite på lönen sen men va sjutton, känner inte för att gå där och tralla när de inte finns något att göra. Så de blev en jätte snabbis på a6 och köpa de nödvändigaste sen till solarieöarna en sväng. snart klarar jag mig inte längre ütan ett bankomatkort, det börja sila lite på kontanterna nu, men hoppas ja överlever helgen.. Inte nog med deså slutate mitt period kort helt plösligt fungera nu, himmla oflyt hela tiden, är det inte de ena så är de det andra, de funkade ju på vägen hem ifrån jobbet, kan de verkligen bli avmangnitiserat så snabbt? Givetvis har jag inte kvitto kvar :( ! Lucky me !

Undra om jag ska klicka hem dehär rosa gardinerna? De hade väl varit ljuvligt, Pappa hade nog fått en liten chock, han skulle nog tycka att de va lite too mutch kankse? Fast de kankse deär...?



Ikväll hade jag bara tänkt att vara hemma, lite alone time, städa och fixa lite fast hur kul är de på en fredag? Så de kanske lutar åt disney kväll istället, vi får se..

Hejsåålänge ! Nu ska jag gosa vidare med min lilla skrutt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback