27 januari

Gisses va trötta vi har varit idag, både jag och Timba, vi har luggit och vilat massor ! Nu har vi precis duschat, Timba fick allt duscha efter mig så nu är han fräsch :) ! De är han ioförsej alltid.. Nu håller jag bara tummarna för att mitt kort har kommit, så jag kan äta nått smarrit idag !! Tänkte hämta ut mitt legg idag också, men tiden har visst tickat på med stormsteg.. Ska iallafall upp till sjukhuset om en stund och hälsa på yvonne ! Som har rammlat hemma och brutit både axlen och foten, stakkan :( ! Mammas workmate, men hon är en för härlig människa alltså !! Så tänkte hälsa på henne en sväng, kankse ska hämta ut legget på vägen?

Ananrs har jag verkligen inte gjort någånting på min lediga dag, bara slappat ! Försökt ta ut Timba på en "lång" promenad, inte det lättaste med honom, som inte vill/vågar knappt gå någon annan stans än på trädgården. Så leksak och godis fick hänga med oss ut också, gick väl sudärr ! Tränar honom på att sitta också, snart så sitter det som en smäck :) ! tro ja.. han glömmer typ bort tills nästa dag, men ändå.. min gullis !!

Jag är sjuk sugen på chickimamma, så de får allt mamma köpa till mig sen !

Vart inte dehär lite söta? Skulle passa mig perfekt, en slapp dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback