4 januari

Vad mummlade jag om i förra inlägget? Jag typ har glömt lite ord här och var, och fest hos vanessa på gräshagen? På cigarren menar jag ju sååklart :) ! iallafall, ni förstår nog. Jag har börjat bli helt borta och nog tappat de sista lilla minnet jag har, jag måste verkligen fundera när ja ska tänka efter, typ vad ja gjorde i fredas, vad är de för dag idag å sånt chabb..

I fredags vart de mys kväll hemma hos mig, lagade en dö god middag, Jag, Annie, Lisafisa och Lena, blev givetvis några goda groggar på det, som lisa är kung på att blanda ! Var visst planerat att ja skulle på dubbeldejt på fredagen egentligen fick ja reda på på kvällen, haha. Blev inget av de eftersom ja redan hade lite stuff att göra. På lördagen blev de först en lunch på george med Elin, Hanna och Karin som vart här ifrån ulrichehamn, trevligt trevligt. Sen vart de dags för party hos Elin på torpa, vi skippade dedär med maten, så de blev bara en himma massa dricka och snacks, de är ju inte heller fel. Saknar alla våra kalas i den lägenheten, på tok för sällan nu förtiden. Blev ingen utgång, tror de eller ej. haha, Andra halvan gick ut, men vi resten tog taxi hem till mig för att hämta timba, och sen foor vi hem till Maria och fortsatte vårat drickande där, Jag, mary, Timba, Krille och Jocke, Käkade lite mnacdonalds med, sen slirade alexandra förbi efter krogstängingen, och ja somnade vid sju tiden hemma i min säng i morse, sov tre ynkla timmar inatt eftersom ja skulle upp och jobba idag, förstår ni att jag är ap trött nu ? Oja !

Nepp, en moovie som börjar på tv nu, upp med yuppen imon också, hur sjutton ska jag orka den?
Blir kankse hålla i hatten på kvällen, om ja orkar, i dont know jet !!

Kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback