9 januari

Friday today, tjohooo ! Och gissa vad jag göra ? Jag är faktiskt bara hemma, känns ganska gott och behövligt faktiskt ! Ska väl unna mig själv lite chips ikväll, som om jag inte alltid gör det? haha jo, men de ska de snart bli ändring på, tänkte jag ! vill man vara fin får man lida pin helt enkelt, dumt ordspåk ! Bättre att unna sig gottigheter så länge man lever? Inte sant? Får väl se om jag lyckas bli sugen på fest ikväll, isåfall bär det av mot österängen !! Kalas för fulla muggar ! Men tror det får bli att jag och mina cider stannar hemma i min soffa ikväll istället ! Korkade precis upp första nu, man måste ju ha något drick bart till chipsen, och alkohol är inprincip de ända jag har av den varan just nu ! Hade en sleep over på torpa igår, de va gottit, badkar å allt, så gissa vad jag gjorde de första jag gjorde, givitvis tog jag mej ett varmt bad, dedär har jag saknat, och vad korkades upp till det? Det beslutet får ni gissa er till själva ! himmla smarrit dedär med cider, riktigt kärring dricka...

Upp med tuppen imon för work, funderar på att fixa kalas musik, så jag kan stå där vid sju och invänta kvällen? Då blir de käk på Twin med en liten del av my work ladies, plus Rickard. haha ! himmla mys, efter det blir de väl lite som hör till sisådär !

På söndag ska jag kolla på lägenheeeeeet :D ! Wohooooo !! In the big City !!

Pretty little thing..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback