8 juni

Dags för en mini update:

Haft en super bra efter middag, började med work kvart i nio till tre, fick det istället för bistro 11-20.40, och det tackade ja ju deffenitiv inte nej till ! Himmla gott att sluta tidigt, men stannade kvar till fyra ändå och chillade lite väntandes på Lisa som slutade vid fyra. Rullade hem till mig, Klara kom å joinade oss också till Greys, sen hämtade vi upp micki för käk och en massa skitsnack, eller ja fakta ! Efter det blev det en promenad med Annie och Timba ! Träffade då våran underbara lärare, som jag saknar satan ! De saknar oss också så in i, Bara för någon daq sen hade de träffats (våra klassförståndare) å då sa de till varann att de aldrig kommer få en sån bra klass som oss igen sa hon till mig, sweet tycker jag :) ! Katchiiing ! Gunilla den söta hade haft någon data utbildning också eller nått i den stilen, där man skulle göra ett bild spel ! Hon hade gjort ett på oss, bara bilder ifrån våran klass ifrån ettan till trean ! åååååh vad jas saknar den tiden ! Ni vart bästbästbäst ! Tihi !

Nu får den där Malgot pallra sej hemmåt, Jag vart så lack så lack i söndags, för att ja skulle jobba extra ! Jevla jevla, annars hade ja kunnat hänga på till Stockholm iallafall Fre-Sön, för en himmla massa kalas kalas ! åååh så typiskt att ja är för snäll så jag jobbar å ställer upp ! Galet ! Men nu din lilla sparv är du väl hemma?! Hope so !



Jaja nu höjjer vi volymen så att husen börjar svajja, ledig imorgon !

Kommentarer
Postat av: malgot

nuuu ee jaaa hemmaa darling! hihi dom där bilderna ser ut att vara tagna ur en romanstisk film.. vid en fontän å allt! hohohooo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback