25 juni

Galet vad tiden tickar på ! Det har verkligen kännts som semester de senaste två dagarna, riktig sommar och ja älskar det ! Även att jag blir på tok för rastlös för att ligga ute å pressa nu såhär innan jobbet ! Börjar kvart i tre idag istället för tolv, wohooo ! Inte mej emot nått alls, jag tjatade inprincip mej till det sisådär tre fyra gånger..

I tisdags känndes det som jag hade ett riktigt sommarlov, utan några som helst måsten att göra ! Började med mummsig lunch på piren med vännerna plus timba såklart ! Svirade runt lite på stan, hälsade på malgot och alec, sen blev det glass på piren i solen ! Stressa hem vid sex för att packa å åka till hundkursen ! The last time :(, Super tråkigt att det är slut, men vi får hoppas på någon kurs efter sommaren iallafall ! Vi skulle bada med hundarna som avslut i västersjön, Timba gillade det dock inte =/, får ta de någon annan gång när jag också badar istället ! Bums hem efter kursen för att lämna av min lilla plutt, han vart galet trött efter att varit med mig en hel dag ! Sen pallrade ja mig ner till vätterstranden där folket höll till ! Super bra dag !

Igår vart de jobb helaste dan, vilket inte va lika kul ! Änna till halv nio, efter det drog jag och mackan donken ! Halva andra work höll till på bishops på after work, jag hade inga större planer på att gå, eftersom ja slutade sent och givitvis lyckades åka i jobb kläderna till jobbet ! Men ja ångrade mig ganska snabbt efter mackedonkan ! Så jag fick låna kläder av mackan, haha ! Baggy jeans och Ticha fick det bli, inte helt tokigt faktisk ! Sen pallrade ja mig iväg till bishops och en svänga till twin ! Hem hem för att invänta min kärlek ! Som inte är min kärlek längre ! Nu är det fasen nog, på riktigt !! ´

Midsommar med, det var galet, eller ja, jag var för full av godhet och lite halv knasig sisådäringa ! Började iallafall med grillning på österängen och sen vidare hem till mig, det va här det hela började. haha ! Inget jag nämner här, men nu är jag fett nöjd över det och ångrar det inte ett endaste dugg ! Du va/ ÄR värd det !

Usch jag orkar värken vara sur, arg eller lessen ! Jag ska bara skita idet nu !

Lite pics:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback