11 mars

Sitter här känner mig segare än segast, funderar på om jag och Timba lilla ska ta oss en liten tupplur, hade varit ganska gött ! Vart uppe med tuppen idag med ju, det är nästan lite idiotiskt att behöva åka till jobbet tjugo över sex på morgonen, när man ta en morgon prommenad med vovven, så är det släkt precis överallt, i vartända fönster i varje hus, inte rättvist ! men livet är väl inte rättvist helt enkelt ! Attsingen !

Kräftskivan i lördags var iallafall Tipp topp =), seriösare än vad jag trodde, haha, men vet aldrig hur seriös den där lilla smulan är. Men den va riktigt bra ! Ovanlig tidig hemgång dock, tjugo i två. hujedamej va tidigt mot va de brukar bli i den däringa lägenheten..
Missade lunch dejten idag, på grund av jädrans jobb ! Jevlajevla, ja vill också ha goood mat juu ! Fubb !

Tror allt vi ska ta oss en sängins nu !


Natti natti för nu !

Kommentarer
Postat av: Nathalie.

Jag har utmanat dig sweetie!

Postat av: Anonym

Haha lover är väl ett lite magstarkt ord.

Men en flört är det väl iallafall. hehe.

Vi har träffats i tre veckor:)

2009-03-12 @ 21:01:42
Postat av: malgot

höhö jag kan om jag vill gullet ;)

kulmed att ja trodde du bara drog utan att säga hejdå eller nåt sen kom jag o alex fram till att det va jag som hjälpte dig fixa jacka och vinka av dig hahaha jag va nog fullare än ja trodde! :P

men ikväll e det på boxen igen :)

och imorn min sköna höna ska du å ja firelira att rättegång e över så då jävlar i mig blir det ingen bangning haha puss

...shit va långt det blev.. hahaha värsta brevet =)

2009-03-13 @ 00:06:08
URL: http://malgot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback