14 mars

yeeeej ledig i helgen, så jädrans gött ! om de ändå kunde vara lite sool så hade det varit prima ballerina ! Men ja får väl nöjja mej med dehär trista vädret ! Timba gillar ju inte de här vädret :(, stakkas han och mej !

Gårkvällen så blev de givetvis fino vino, hos min sköna höna maria ! (man kan alltid lite på henne, hon ställer upp för laget lixom) . Lill skruttan Mästerkatten alex joinade oss också :), hon skulle bara komma en svänga, men klockan tickar på ganska snabbt i den där lyan alltså, de kanske är sant med spökerna trots allt? Iallafall oskimon, jocke, kristijan och någon mer lös pojk var där också. Lite donken food på det också, " fyra shhhhhes burgare" , haha de va för roligt ! Kvällen till ära så va vi bara hemma hela kvällen och blev fulla av godhet, yttiligare en helg utan utgång :). Jag är så nöjd över mgi själv som inte är ute på krogen och ränner var ända helg (som ja va innan). Det var en månadsen ja va ute, och då var de bara på after work med jobbet på karlssons och sliver. De räknas ju inte riktigt ! Innan dess vet i sjuttsningen ? Ganska länge innan dess med antagligen, men lika glad är jag för det !! Tjohoo !

När ja kom hem inatt så va timba som baby på nytt, han pep jätte mycket när ja la honom i sin säng och ja la mej i min, precis som han gjorde de första dagarna när han va en liten pluttis. Så han fick faktikst nana hos mig i natt !

Nepp nu ska ja ta en prommenix med vovvsingarna, Cajsa är här hos oss helaste helgen :), gos !

Kommentarer
Postat av: nahtalie

2009-03-14 @ 13:55:11
Postat av: Nahtalie

Jag har faen inte heller vart ute på krogen på

länge nu när du säger det.

Undrars hur det kommer sig.

Det känns bara inte lika kul längre. Haha.

2009-03-14 @ 13:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback