16 mars

Håll i hatten, det blev utgång i lördags, så där sprack mitt mer än en månad utan utgångs mollejox !! Lördagen började med Kalas för Theo, again ! Hemma hos oss, bänkade oss sen framför hockeyn som va oolidligt spännande ! Fick sen väldigt brådis iväg, ja gjorde nästan iordning mig på rekord tid, då de var dags för melodifestival mys på norrängen med lite små plock och cider ! Gisses svenska folket alltså ! Sen blev visst folk sugna på utgång, och ja är ju inte den som är den. Eller om ja ska va ärlig så tvekade jag ett slag, men sen va fasen, ja va ju faktiskt ledig så varför inte? Som om de någon gång har stoppat mig även om ja hade jobbat, ioförsej inte ! men iallafall de va helt okej, har dock för mig att krogen va roligare än den vart faktiskt! haha. Fast de kan ju inte vara super duper var ända gång, aiight? Så de vart iallafall en helt okej utgång och en super trevlans kvälle !

work work todaay, stängning, likasåå imon, suger rumpa ! Ledig onsdag iallafall, woohooo !
Då ska ja minsann träffa annie, var ett tagsen nu, trots att vi bor grannar, knasigt dedär !

Någon som äger en såndäringa våffel tång? som gör små våfflor? Som man hade när man va mindre? jaa vet att ja har haft en sån när ja va liten, men va sjuttsingen har ja gjort av den ??

Tjo !


Kommentarer
Postat av: malgot

i have a våffeltång! den kan du ju jätteHjärna få låna om du vill.. HAHAHAAHAHAHAHAHAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback