17 mars

Äntligen är mina två bistro stängningar över, inte de roligaste att gå 11-20.30 , 12-20.40 två dagar irad. ! Sköönt, så nu börjar de ljusa lite på veckan ! Missade ghetto mötet idag vid fem snååret. ! jädrans bananer, men ja får säkerligen höra alla ghetto planer imorgon ! Då är jag banemej ledig, vilket också ska bli himmla gött ! Blir en tripp på la stada med Elin, förhoppnings vis mat eller fika också, de är ju pricken över i:et lixom.. På kvälla blir de bara umgås med grannen, förmodligen mat eller gottit där också till en movie, jag gör nog inget annat än äter, meen heey, ät och vad glad ? De är mitt motto, tänk så mycket godheter man missar om man inte äter !

Timba min lilla plutt tappade sin första tand idag ! Så han börjar bliva stuur ! Nu väntar han ivrigt på att tandfeen ska besöka vatten glaset, få se om hon dyker upp i natt kankse ! who knows? hihi !
Anmält oss till en kurs idag också, få se kom vi kommer med, finns ju bara tio ynkla platser :(, men ja hoppas hoppas !!Både ja och lillen håller tummarna..Isf ryker det lite casch där, de va minsann inte billigt ! Men de är han värd ! Synd att han inte kan betala själv och tjäna sina egna pengar ;), naah skämt o sido !

Jag är laddad som bara den inför 80 tals festen på lördag =)) ! Ska filura ut lite vad ja kan ha på mig, checka lite imon å så, maria är ju en ängel !!

Dags att glo lite television !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback