20 mars

Snart löning igen ju =D, va tusan vad snabbt tiden går !!
Work Work idag och helaste helgen, aaaue. Inte sugen på det, åtminstone inte sugen på att gå upp med tuppen imorgon.. Segt, ikväll blir de bara en soft hemma kväll med lite taccos å sådärninga skulle ja tro, mumms !! Igår kväll efter work gottade vi oss på max, Jag, Malgot, Angelica och Alex, himmla gottit och flummit, deras chilicheese är klart godare en donkens ! Men de är också helt ok om man inte kommer iväg till max:et. Bitterfitta hon kärringen som jobbar alltså, jesus ! Öva lite på kundbemötande där ja !

Taggad som bara den till 80 tals festen imon, allt är kirrat och klart, nästan iallafall, ja vill verkligen fixa dedär som skulle vara pricken över i:et, himmla osis som vanligt, så va rosa slut, de som ja hade tänkt mig, bananer också !

Föressten, Jag ska gå på en mack kurs/skola =), min boss frågade mig om ja ville det idag, vi hade tydligen en plats eller nått. och jag blev den lycklige, fniss ! Ne men de ska bli riktigt kul faktiskt :) !!

Jädrans vilken bra vecka dehär har varit, hoppas de kan fortsätta  i samma spår nu, ett slag, eller föralltid !




∞crack a bottle∞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback