25 mars

De vart allt segt att vara uppe med tuppen idag, när man ska pallra sig iväg till work vid halv sju, haft de ganska glassit idag minsann, mig själv å tacka =), eftersom jag jobbade på som en jude på morgonkvisten.. Efter work kom Timba och C, så åkte vi till djuraffären och skulle väga lill plutten, gisses han börjar bli en stor grabb alltså, passade då på att fråga om hans päls/hud, eftersom den nog inte är som den ska, men de sa att vi skulle åka till djursjukhuset istället, buuh :( ! Så nästa onsdag fick vi en tid, hos hud speciallisten.. Jädrans också, hatar djursjukhus :(, håller tummarna nu ! Så de inte va dedär som kunde smittas, för då kanske de krockar med hundkursen, och den ska betalas innan den sista mars, nu blir de kruxit, jag får väl chansa? maybe..

Strax ska ja börja med våfflorna, för ikväll blir de mys med våfflor, hokey och vin !! Himmla braigt !
Våfflor är så jäkla gott, med sylt och grädde, mumms !!

Föressten, sätt det nya kalas uppläggningen av snuset, höhö !


På friiday blir de fika med mina pinglor !!
Nåjja, daggs att grädda våfflor för fulla muggar !

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vill mä ha våffla å viiiin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback