27 mars

Usch, jag tror jag tänker för mycket, fast egentligen inte, jag har all rätt att tänka, precis hur mycket ja vill !! Men men nu dumpar jag mitt tänkande med lite cider förtillfällit, ganska gott ! Inte så sugen på fest ikväll dock, men va sjutton de kan ju ändras om kvällen ska börja såhär tidigt.. Har iallafall varit på la stada idag och shoppat present till Elin, de kommer bli kalas bra tror ja ! Donken vid strax efter tio också, inte dåligt att vara där så tidigt minsann, blev dock bara chili cheesee för min del plus lite nallande ifrån malgots pomme, mumms ! Nu blev ja enormt sugen på mat, pizza maybe? Smidigt och gott. Elller chips, de funakr ju också. !! Vaddå beach 09? Naj Naj, de är sånt man får ta då ! Ta dan som den kommer helt enkelt, orkar bry sig va andra tycker? Inte ett endaste smack faktiskt !

Undra om ja verklgien orkar pallra mig till systemet sen? Men va sjutton, varför tog ja inte de när ja ändå va där innan? Auue, dagens i lands problem, klockan är ju bara barnet trots allt ! hrmf...




wipe me down.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback