5 mars

Sinnes trött alltså, som vanligt, inte mkt sömn inatt ! Jag har banemej inte fått sova ut nån da av dehär tre dagarna, Jobbet ringde givetvis och väkte mig i morses ! Mitt hjärta stannade för nån sekund, trodde ja hade försovit mig eller kollat fel på schemat ! Men icke sa nicke, de ville bara att ja skulle börja tidigare, offcooors ! Man ställer ju upp för laget lixom !  Somnar vilken sek som helst, timba ligger redan i knät och sussar, ska ta med han ut på en kvälls promme nu, sen blir de någ sleep sleep !

Gårkvällen va super duper med finfina ladies ! Tacco blev yummi  yummi !
Klart det, de va ju vi som lagade.. Maria va väl med på nått litet hörn nånstans, haha !

Krääääääftskiva på lördag !! wohoo ! Håll i hatten !
Inga kräftor för mig dock, ja håller mig till snapsen !

Ciao.


Kommentarer
Postat av: malgot

ja e kung på att hjälpa till i köket :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback