6 maj

Usch va dååligt jag mår :(,sjukt trött, fryser så in i trotts att ja sitter i tjocktröjja med sjal och en het dator i knäet. ont i ryggen, ont i halsen och hosta med blod smak ! Auuue ! Är de inte enormt synd om mig?! Har bara sovit ända sen ja kom hem ifrån work typ, undra om ja verkligen ska jobba i mon? Ja vill ju vara frisk och kurera mig till resan ! Nu ska ja kolla lite på tv iallafall, känns som de va evighetsen jag hann med något sånt?! Kommer inte i håg när redigt !

Nu ska vi bädda ner oss i soffan med täcke, godis och cola !

Emilia fyller år idag med, hurraay hurraay hurraay ! Tihi !

Krya på mig, Tack !


Kommentarer
Postat av: Nahtalie

Faen vad alla blir sjuka till höger å vänster?

En epidemi?

2009-05-06 @ 20:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback