7 maj

Galet var dåligt jag mår, har inprincip luggit ner hela dagen, i sängen till sisådär ett, sen pallrade jag med vidare till tv:n, jag orkar knappt röra på mig, och en jävla ond hosta har jag också ! Förmodligen super duper hög feber med, men ja äger ingen termometer, så tror ja skippar den biten ! Det är lite knas att både jag, maria, alec, elin och angelica blir sjuka samtidigt?! Jag tror seriöst att vi fick svininfluensan efter lördagens galna partajj ! Det är iallafall lite tokit att alla blir sjuka samtidigt lixom?! Men de går väl över till ja gifter mig, eftersom de inte lär hända i mitt nuvarande liv ! Min lilla lilla energi jag har idag har gått åt till att gå på promenader med Timba, plutten !

Precis petat i mig lite glass, om ja äns inte kan äta de så är de något som är galet ! Har iallafall haft tid framför tvn idag, precis kollat på tyra banks show där 50 cent va gäst, tänk att jag sett honom LIVE ! Hur coolt är inte det egentligen?! Så nu sitter jag här och nynnar med i alla hans bra låtar som strömmar ut ur högtalarna ! Han är ganska grymm minsann ! Som ni kanske förstår så sjukanmälde jag mig idag, får lite ångest över sånt ! Men man måste ju får vara hemma om man är sjuk, men känns ändå som man sätter dom lite i sticket lixom. Men ja har änna bara varit hemma sjuk två ynkla dagar på snart två år, så de kan ju inte vara hela världen ! Men ändå ! Hade aldrig pallat jobba så som ja mår nu ändå ! Ledig imon, få se hur ja mår då, då har ja massa små prylar som måste fixas med, hoppas ja har lite energi över till det !

Har fått en order med, att ha med denna pärlan i stor format, höhö !


Katchiiiiiiiiiiiiiiing !

Hörs later kankse, om ja inte insjuknat i svininfluensan..
Tjao !

Kommentarer
Postat av: angelica

haha asså jag fattar inte hur alla kunde bli sjuka ? Helt sinnes. Någon var ju smittbärare iallafall !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback