5 maj

Yes äntligen ledig idag, de är behövligt kan ja säga efter tio dagars jobb ! och äntligen kunde jag sova ut ! Nu jobbar jag bara onsdag, torsdag och lördag sen drar jag till cypern på söndag natt ! ååh ska bli så frikking awesome !! Nu har jag äntligen fått ledigt också, bara ledigt ledigt, jag frågade en annan chef i söndags, och då gick de helt plösligt finemang :D ! Så jävla gutt, så man inte slösar några semester dagar, tjohoo !  Ska bli super skönt att komma iväg !

Juste ja jag skulle berätta om min helg:
Torsdag, valborg å hela kittet ! Jobbade till halv åtta, skyndade fyndade mig efter work ner till Marias jobb och väntade på henne tills hon slutade så vi kunde öppna, sen efter någon timme vart festen i full gång och folket började droppa in :) ! Det vart väl en ganska händelse rik kväll det också, som vanligt lyckas vi med det mesta ! haha ! Taxi hem vid halv fem tiden tror jag, min tidsuppfattnig är ju ikke på topp alltid !
Fredag: Upp till work med tuppen, segare än segast kan man väl säga, men de ordnade opp sig strax innan ja skulle gå hem igen, haha ! Sen hände de väl inte mycket med den fredan, funny? Nej nej men behövligt :) !
Lördag, Upp till work med tuppen igen, mådde inte alls bra då heller, givetvis så tror de på jobbet att jag vart bakis bara för det, men ikke ! " ja kan väl också va sjuk som alla andra" , kläckte ja sen ! Så de så ! Skynda fynda sej hem igen, sen vart de dags att fira Angelicas happy birthday :) ! hihi ! Började med lite för kalas med paketöppning hos Alec, sen vidare för käk på piren, super mys och super gott ! Givetvis kom vi dit senare än bestämmt då vi vart tvyngna att fixa lite grejjer innan, lite krångel, men de löster sig tillslut ! som sagt de händer alltid något tokit ! Hem till Alec igen efter maten, vidare till ekhagen för mig och maria, där planerna var att åka på rave !! Men tillslut så blev det inte så (tur var väl kanska det, eftersom ja skulle upp å jobba dan efter), så jag drog till karlssons där jag mötte upp mina andra underbaringar och klackarna va i taket hela kvällen, super kul !

Söndag: Jobb, vidare på kalas sen efter det vidare till akuten, satt å väntade cirkus två timmar kanske, Men de hade varit två olykor precis så de va vänte tid på minst nio tio timmar, hell no !

Oj vilket långt inlägg de blev, om ja skulle göra någon nytta nuraa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback