15 oktober

Sitter hemma å myser med min lilla vovve nu, Timba ! Precis varit ute på en promenix, galet kyligt ute, måste inhandla mig ett par vantar ! Jobbat sju till fyra idag, de gick kalas kalas. Men tycker fortfarande de är lite sjuk att gå upp mitt i ottan, klockan sex på morgon kvisten ! När de är kolsvart ute !

Gick på a6 en snabbis efter work, inhandlade mig ett par sammets leggins, guv så mysiga ! En gosig halsduk, armband och ett linne ! Tänk va mycket man kan handla på så kort tid ! Varför hittar man allid en massa grejjer när man inte ska? Ja måste verklgen spara pengar, annars kommer ja aldrig överleva i Aussie !

Imon är det avskeeds afterwork ! Baaaaaaau ja vill ike att alla dessa ska sluta :( ! Kommer märkas nått grymt på jobbet...  Kan ike bestämma mig för om ja ska ha min jeans väst eller paljett väst imon, hrmf... dagens oöands problem..

Nu ska ja göra mig lite varm choklad med cream !

Hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback